WERK

BRANDING BOEK

Jeugdhulp anno 2016

 Realisatie boek
 Brochure
 Uitnodiging online en offline
 Roll-up banner
 Website realisatie, inclusief koppeling met iDeal

‘Jeugdhulp anno 2016’ is geschreven voor bestuurders en medewerkers van gemeenten die met de Jeugdwet werken. Hoewel het boek uit het perspectief van de gemeente geschreven is, wordt het belang van de kinderen, ouders en professionals niet uit het oog verloren. Het Reclamebureau Zorg heeft de volledige marketingcommunicatie van het boek ‘Jeugdhulp anno 2016’ uit handen genomen. Focus op de doelgroep en consistentie van communicatiemateriaal stond centraal tijdens de ontwikkeling van de verschillende uitingen. Zowel in het boek als in de online en offline communicatie komen de speelse elementen behorende bij de positionering van ‘Jeugdhulp anno 2016’ tot uiting.

Mix tussen online en offline
Voor ‘Jeugdhulp anno 2016’ is er gekozen om een mix van online en offline media in te zetten. Door zowel een online uitnodiging te versturen als een offline uitnodiging, wordt de boodschap versterkt. Daarnaast wordt de doelgroep herinnerd aan het seminar. De doelgroep kon zich via de website inschrijven om vervolgens het seminar op diverse locaties in Nederland bij te wonen. Door de presentatie in dezelfde vorm te gieten als het boek en de overige middelen heeft het seminar dezelfde sfeer weten te bereiken.