WERKWIJZE
Concept en Creatie
Flink luisteren, doorvragen, meegaan in de wereld van zorgorganisaties en rondkijken in de wereld van zorgconsumenten. Dat is de basis voor een succesvolle Concept en Creatie.
Willen weten wat de bedoeling is, dat is voor ons de ultieme uitdaging. Ons creatieve team zetten wij in om efficiënt en verrassend uit de hoek te komen. Onze specialisten geven uw organisatiepresentatie, communicatie of actie een geheel nieuwe dimensie, passend bij uw doelgroep en passend bij de zorg.
Uitvoering en productie
Is voor ons de visuele vertaling van de door u ontwikkelde strategie en het bijbehorend communicatieplan. Voor ons is het logisch dat we dit gehele traject uitvoeren. Alles wat we met elkaar hebben bedacht, samen hebben gecreëerd, willen we graag realiseren. Tastbaar maken. Wij hebben er immers verstand van. Van drukwerk tot en met het bouwen en optimaliseren van websites. Of van het plaatsen van een advertentie tot het uitvoeren van totale communicatie-campagnes. Uiteraard kunnen wij ook een complete huisstijlverandering begeleiden. Onze ervaring zetten we met plezier in om zorgorganisaties te laten stralen. We hebben genoeg voorbeelden van hoe we cliënten en familie van zorgorganisaties in beweging krijgen met promotie-acties, Facebookcampagnes en offline (bijvoorbeeld huis-aan-huis) reclamecampagnes. Dat doen we voor kleine en grote zorgorganisaties.
OVER ONS
De gezichten achter
Reclamebureau Zorg
Reclamebureau Zorg, een team van professionals in de reclame voor de zorg. Sommigen van ons hebben zelf aan het bed gestaan, hebben in de zorg gewerkt of hebben affiniteit met de zorg. U hoeft ons niets meer uit te leggen over de complexiteit, de uitdagingen en de vele stakeholders binnen de zorg. Wij kennen uw markt, juist omdat we er zelf werkzaam in geweest zijn.
Behalve onze affiniteit met de zorg houden we ook van ons marketingvakgebied. Marketing, communicatie en reclame is voor ons het helpen van zorginstellingen met de marktwerking die sinds de ingrijpende verandering op 1 januari 2006 is ingetreden. Vervolgens werd de marktwerking versterkt in 2013 met de invoering van scheiden van wonen en zorg. Sindsdien zijn ook zorginstellingen actiever bezig met marketing en reclame. Voor ons is dat natuurlijk geweldig, want zo kunnen wij onze favoriete vakgebieden samenvoegen tot één.
Daarnaast is het natuurlijk zo dat bijna iedereen op internet kan. De consument van tegenwoordig kijkt zowel op internet en in de winkel wat een product kost en wat een product kan. Ze kunnen veel meer informatie vergaren voordat ze tot een koopbeslissing overgaan. Met de zorg wordt het ook steeds meer zo, men doet eerst research op internet en in hun eigen netwerk voordat ze een besluit nemen om naar u als zorgaanbieder te gaan. Mensen zijn steeds mobieler, de mogelijkheden zijn eindeloos. Het is niet meer de normaalste zaak van de wereld dat oma naar het verzorgingstehuis in het dorp of in de stad gaat. Misschien heeft ze wel vele betere verhalen gehoord over dat ene verzorgingstehuis 10 kilometer verderop? Wat is tegenwoordig 10 kilometer? Precies, niets. Wij hebben de customer journey in kaart en delen deze graag met u.
Maar natuurlijk wil u de zorgconsument in uw zorginstelling ontvangen, logisch. U wilt natuurlijk zoveel mogelijk mensen helpen en verzorgen. Met een beetje hulp van ons gaat dat u ook zeker lukken