Resultaatgerichte SalesBoost!

Resultaatgerichte SalesBoost
Speciaal voor de toeleveranciers van de zorg hebben wij samen met Bureau Zorgmarketing het concept: Resultaatgerichte SalesBoost ontwikkeld en succesvol geïntroduceerd. Stel u zelf de vraag: Ziet u de zorgmarkt ook als uw doelgroep? Wilt u ook sneller groeien met uw product/dienst in de zorgmarkt?

Wij hebben het juiste concept! Het beproefde 3-stappenplan van Bureau Zorgmarketing en Reclamebureau Zorg: Resultaatgerichte SalesBoost!

Stap 1: Strategiebepaling en Positionering
Kenmerk van de zorg: Eigen taalgebruik en veel verschillende contactpersonen.
Bestaande propositie vertalen naar de zorg
 Communicatiestrategie schrijven én doelgroep bepalen
 Propositie product/dienst voor de zorg vaststellen én boodschap bepalen.
Resultaat: Een duidelijk boodschap én communicatiestrategie naar de zorg!

Stap 2: Communicatiemiddelen Kenmerk zorg: Lange sales cycles.
Inhoud en vorm geven aan de communicatiemiddelen
 Sociale media, email nieuwsbrieven, PR Inhoud en vorm geven aan de sales tools
 Flyer, brochure
Resultaat: Constante aandacht voor product/dienst bij de juiste doelgroep via communicatiemiddelen.

Stap 3: Salesondersteuning
Kenmerk zorg: Lange sales cycles. Sales ondersteuning
 Database, koude acquisitie, afspraken maken.
 Product/dienst positioneren, afspraken opvolgen, verslaglegging Introductie opdrachtgever
 bij offerte aanvraag.
Resultaat: Verkoopgesprekken bij de DMU.

Onze garantie: Een zorggerelateerde propositie én constante (sales) aandacht voor uw product/dienst bij de DMU binnen de zorginstellingen!

Leave a Comment